vildmedlyslogo
Alle_Lamper_Topebillede_Vild_Med_Lys

Reklamation

Reklamation

Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation. Du kan få varen repareret, ombyttet, pengene retur eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert håndtering af produktet/ydelsen. Du skal reklamere i “rimelig tid”, efter at du har opdaget manglen/fejlen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at fejlen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.

VILD MED LYS vil dække returneringsomkostninger i et rimeligt omfang, hvis reklamationen er berettiget.

Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage. Husk også at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger. 

Ved returnering, reklamationer og benyttelse af fortrydelsesretten kontakter du:
VILD MED LYS
Ibæk Strandvej 10
7100 Vejle
Der modtages ikke forsendelser pr. efterkrav.

Refundering af transportomkostninger

Hvis din reklamation er berettiget, refunderer vi selvfølgelig dine fragtomkostninger i forbindelse med returnering af varen. Er reklamationen ikke berettiget, skal du selv betale for fragten, herunder også fragten retur til dig efter undersøgelsen. Hvis servicepartneren opkræver et gebyr af os for reparation eller lignende, forbeholder vi os retten til at opkræve betaling af dig for denne omkostning.

Husk altid at sende varen forsvarligt indpakket – helst i den originale emballage. Det er vigtigt, at du får en kvittering for afsendelsen, da du selv har ansvaret for at varen kommer frem til os. Vi anbefaler, at du altid gemmer postkvitteringer, Track & Trace-numre og lignende.

Transportskader

Ved modtagelse af varen bør du allerførst tjekker varens emballage. Ser varen beskadiget ud, anbefaler vi, at du lader chaufføren vide, at du nægter modtagelse af varen. Derefter udfylder du nedenstående formular. Har varen fået en mindre emballageskade, men ser ud til at være intakt, bedes du få chaufføren til at notere “modtaget med forbehold” på fragtsedlen.

Så snart du opdager, at der er en skade på produktet, bedes du lade være med at brugen varen yderligere og kontakte os. Oplever du en skjult skade, bør du kontakte os hurtigst muligt. Skal du først montere din vare om et stykke tid, anbefaler vi derfor, at du med det samme pakker varen ud og tjekker, at den er som forventet. 

Reklamationsformular

Vil du reklamere for en vare, anbefaler vi at du bruger vores reklamationsformular. Sørg for at udfylde formularen korrekt og fyldestgørende og vedlæg billeddokumentation.

Klik eller træk en fil til dette område for at uploade.

VIL DU SE LAMPEN INDEN KØBET?
VI UDSTILLER OVER 500 LAMPER

BESØG VORES BUTIK